سلامت

being healthy , just a human being

سلامت

being healthy , just a human being

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

اموکسی سیلین



: Amoxicillin)آموکسی‌سیلین یکی از داروهای خانواده پنی سیلین‌ها و از دسته بتالاکتام‌ها است. این دارو یکی از مهمترین و پرمصرف ترین آنتی بیوتیک‌های خوراکی است.

محتویات

  • Nima Zaki

 با چه موارد دیگری به جز خوراکی ها هوش را زیاد کنیم
برنامه ریزی از نظر من بهترین چیز است و در اکثر دانش اموز با نمره پایین
کم هوش نیستند ولیکن بی تلاش هستند

ویژگی انسان باهوش-بازی ها-روانشناسی-برگرفته کلی

وقتیکه می شنوید کسی “باهوش” است چه فکری باخودتان می کنید؟ احتمالا تصویری از یک فرد نابغه به ذهنتان می آید. اما “باهوش بودن” بسیار بیشتر از این است که بتوانید به سوالات بی اهمیت پاسخ بدهید و یا اینکه نمره بالایی در آزمون ها بگیرید. انسانهای باهوش علاوه بر آن دلسوز, تخیلی, فروتن و سپاسگزار هستند. آنها خودشان را به عنوان قطعه کوچکی از این جهان پهناور مشاهده می کنند, و می دانند که توانایی انجام دادن کارهای بزرگ را دارند.

  • Nima Zaki

استامینوفن کدئین مسکن مخدر


استامینوفن کدئین یک مسکن ِ مخدر است که برای تسکین دردهای خفیف تا نسبتاً شدید استفاده می‌شود. این دارو از استامینوفن و کدئین تشکیل می‌شود. استامینوفن یک مسکن ِ تب‌بر است که در کاهش درد و تب مؤثر است و کدئین یک مسکن مخدر که برای کاهش دردهای متوسط تا شدید کاربرد دارد

  • Nima Zaki

قَهوه نام نوعی نوشیدنی رایج است که از دانه‌های بو داده شده گیاه قهوه به دست می‌آید.


  • Nima Zaki

خواص عسل احادیث وقران


قرآن کریم:

 

« وَ أَوْحَیٰ رَبُّکَ إِلَی النَّحْل ِأَن ِ ٱتَّخِذِی مِنَ ٱلْجِبَال ِبُیُوتاً وَ مِنَ الشَّجَرِ وَ مِمَّا یَعْرِشُونَ (68) ثُمَّ کُلِی مِن کُلِّ ٱلثَّمَرَٰتِ فَاسْلُکِی سُبُلَ رَبِّکِ ذُلُلاً یَخْرُجُ مِنْ بُطُونِهَا شَرابٌ مُخْتَلِفٌ أَلْوٰنُهُ فِیهِ شِفَاءٌ لِّلنَّاسِ إِنَّ فِی ذَٰلِکَ لَأَیَةً لِّقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ (69)»   

و خدایت به زنبور عسل وحی کرد که از کوهها و درختان و سقف های رفیع ، منزل گیر (68) و سپس از انواع میوه های شیرین (حلاوت و شهد گلهای خوشبو) تغذیه کن و راه پروردگارت را به اطاعت بپوی ، آنگاه از درون آن ، شربت شیرینی به رنگهای مختلف بیرون آید که در آن شفاء مردمان است. در این کار نیز آیتی (از قدرت خدا ) برای متفکران پیداست. (69) 

 

  • Nima Zaki